Konkursna komisija je dana 30.06.2021.god. obavila pismeni test i intervju sa kandidatima za upražnjeno mjesto odgajatelj (3 izvršioca), kuhar (1 izvršioc) i njegovateljica/medicinska sestra (1 izvršioc).
Komisija je započela sastanak u 15.00h.
Dnevni red:
- Kreiranje ispitnih pitanja i kriterija za pismeni ispit i intervju
- Testiranje kandidata
- Formiranje liste uspješnih kandidata nakon obavljenog testa i intervjua
Ad1)
Komisija je formirala po 10 pitanja za svaku poziciju, te pitanja i kriterije za Intervju. Način bodovanja i ispitna pitanja regulisani su Kriterijima bodovanja br.58/21 i Poslovnikom o radu konkursne komisije broj 61/21.
Ad2)
Testiranje kandidata je započelo u 16.30h u prostorijama obdaništa Travnik uz preduzete neophodne epidemiološke mjere.
Pismenom dijelu konkursne procedure pristupili su kandidati koji su nakon pregleda pristigle dokumentacije, zadovoljili opće uslove konkursa:
- Odgajatelji:
- Nermina Delić
- Devla Halilović
- Sanela Jusić
- Anera Sivro
- Kuhar:
- Amira Hamur
- Njegovateljica/medicinska sestra
- Ehlimana Jašarević
- Halida Lepir
- Zekija Kulaš
- Iman Isak
- Ševala Šalja
Testu za poziciju 3. nisu pristupile Džemila Hadžić Mahmutović, Hana Zahirović i Meliha Spahić, koje su zadovoljile opće uslove konkursa.
Pitanja na pismenom dijelu testa znanja za odgajatelje bila su:
- Predškolski odgoj i obrazovanje _______________________________________________________________ koji se bavi _________________________________________________________ djece predškolske dobi.
- Predškolski odgoj i obrazovanjeu Kantonu karakterišu sljedeća razvojna načela:
- _________________________________
- _________________________________
- _________________________________
- Predškolske ustanove obavljaju funkciju odgoja i obrazovanja u skladu ______________________________ ___________________________________, usklađenim sa _________________________________ planova i programa i BiH, te u skladu sa ________________________________________________________________ za opremu, didaktička, zdravstveno-higijenska, estetska i druga sredstva.
- Princip svjesne aktivnosti se odnosi na poticanje djeteta na _______________________. Svjesna aktivnost je složena pojava i ima svoje rezultate: __________________ , __________________ i ____________________. Učenje sa razumijevanjem je upoznavanje i razumijevanje brojnih mentalnih procesa i operisanje sa njima. Učiti aktivno znači _______________________________________ , djeca trabju sticati znanja ____________ ________________________________________ , ____________________ i __________________________, a izbjegavati saopćavanje znanja u _____________________ obliku i rješenju.
- Centar za likovnu umjetnost treba sadržavati __________________________________________________ ___________________________________________________________________________________.Rad u centru odvija se za stolom ili stojeći dok dijete crta/slika na tabli na koju je okačen papir.
- Igra je _________________________ oblik učenja.
- Eksperimentalna metoda je niz pojava u odgojno-obrazovnom radu koje su____________________________ tako da se mogu proučiti eksperimentalno. Odgajateljica namjerno izaziva procese i pojave (na mnoge priprodne pojave se mora čekati ili nema mogućnost za njihovo izvođenje). Eksperimenti uz odgovarajući izbor, dinamičan raspored i njihova finkcionalna povezanost s ostalim metodama doprinose __________________________________________________________.
- Etape rada u projektu:
- ____________________________________
- ____________________________________
- ____________________________________
- ____________________________________
- ____________________________________
- Samoevaluacija pokazuje odgajateljici __________________________________________________; sliku ____________________________________________________________ sa djecom; zadovoljava li i kako _____________________________________; zadovoljava _______________________________________kao važnih faktora u odgojno-obrazovnom procesu.
- Odgajateljica je ____________________________________ osoba koja provodi ________________________ _________________________________sa djecom predškolske dobi i ________________________________ odgojno-obrazovni proces u svojoj odgojno-obrazovnoj grupi. Ona pravovremeno __________________, _________________________ i _______________________ odgojno-obrazovni rad u dogovorenim periodima.
Bodovna lista nakon završenog pismenog ispita:
Rang | Ime i prezime | Bodovi na pismenom |
1. | Devla Halilović | 50 |
2. | Sanela Jusić | 48 |
3. | Anera Sivro | 33 |
4. | Nermina Delić | 18 |
Pravo pristupa Intervjuu na osnovu bodova stečenih na pismenom testu stekli su sljedeći kandidati:
- Devla Halilović
- Sanela Jusić
- Anera Sivro
Pitanja na intervjuu za odgajatelje bila su:
- Recite nešto o sebi i koja je Vaša motivacija za rad u ovom vrtiću?
- Kako se nosite sa promjenama u životu i na poslu (navedite iskustvo)?
- Šta možete učiniti za ovu Ustanovu, a ostali kadidati ne (navedite iskustvo)?
Na osnovu postavljenih pitanja komisija je ocijenjivala (od 1-10) pet kriterija kao u tabeli:
Bodovna lista za intervju | ||||
predznanje o poslu | fleksibilnost | motiviranost | komunikativnost | relevantno radno iskustvo |
Bodovna lista za Intervju je sljedeća:
Rang | Ime i prezime | Bodovi na intervjuu |
1. | Devla Halilović | 50 |
2. | Sanela Jusić | 50 |
3. | Anera Sivro | 50 |
4. |
Konačna rang lista uspješnih kandidata za poziciju odgajatelj je sljedeća:
Rang | Ime i prezime | Bodovi na pismenom | Bodovi na intervjuu | Ukupan broj bodova |
1. | Devla Halilović | 50 | 50 | 100 |
2. | Sanela Jusić | 48 | 50 | 98 |
3. | Anera Sivro | 33 | 50 | 83 |
Pitanja na pismenom dijelu testa znanja za kuhara bila su:
- Koliko se procentualno dnevnih energetskih potreba djece treba obezbijediti u predškolskoj ustanovi?
- Koja je preporučena vrijednost bjelančevina u ukupnoj energetskoj vrijednosti dnevnih obroka u vrtićima?
- Koja je preporučena vrijednost ugljenih hidrata u ukupnoj energetskoj vrijednosti dnevnih obroka u vrtićima?
- Koja je preporučena vrijednost masti u ukupnoj energetskoj vrijednosti dnevnih obroka u vrtićima?
- Koje su potrebe djeteta za vodom za uzrast 1 do 3 godine i 4-6 godina?
- Kada i zašto treba djeci davati povrće i voće?
- Koliko obroka je predviđeno za jaslički a koliko za vrtićki uzrast prema Normativima?
- Na osnovu čega se određuju količine namirnica pri izradi Normativa?
- Da li se jelovnici izrađuju u odnosu na godišnja doba?
- Koliko kombinacija sadrži jelovnik za djecu jasličkog i vrtićkog uzrasta?
Bodovna lista nakon završenog pismenog ispita:
Rang | Ime i prezime | Bodovi na pismenom |
1. | Amira Hamur | 48 |
Pravo pristupa Intervjuu na osnovu bodova stečenih na pismeniom testu stekli su sljedeći kandidati:
- Amira Hamur
Pitanja na intervjuu za kuhara bila su:
- Recite nešto o sebi i koja je Vaša motivacija za rad u ovom vrtiću?
- Kako se nosite sa promjenama u životu i na poslu (navedite iskustvo)?
- Šta možete učiniti za ovu Ustanovu, a ostali kadidati ne (navedite iskustvo)?
Na osnovu postavljenih pitanja komisija je ocijenjivala (od 1-10) pet kriterija kao u tabeli:
Bodovna lista za intervju | ||||
Opće osobine | fleksibilnost | motiviranost | predznanje o poslu | relevantno radno iskustvo |
Bodovna lista nakon završenog Intervjua:
Rang | Ime i prezime | Bodovi na intervjuu |
1. | Amira Hamur | 50 |
Konačna rang lista uspješnih kandidata za poziciju kuhar je sljedeća:
Rang | Ime i prezime | Bodovi na pismenom | Bodovi na intervjuu | Ukupan broj bodova |
1. | Amira Hamur | 48 | 50 | 98 |
Pitanja na pismenom dijelu testa znanja za njegovateljice/medicinske sestre bila su:
- Predškolski odgoj i obrazovanje ____________________________________________________________ koji se bavi ________________________________________________________________________djece predškolske dobi.
- Predškolski odgoj i obrazovanjeu Kantonu karakterišu sljedeća razvojna načela:
- _____________________________________
- _____________________________________
- _____________________________________
- Njegu djece, te brigu o zdravlju i unapređenju zdravlja djece u dobi od šest mjeseci do polaska u školu ostvaruju ______________________________________________________________________________ _________________________.
- Konstruktivizam je kada djeca nastoje __________________________________________, kada su aktivna i kada konstruišu, odnosno kada __________________________________________________________.
- Dječiji emocionalni razvoj bit će unaprijeđen budu li djeca u odraslim osobama gledala _______________ ____________________________. Osobe koje brinu o maloj djeci će pružati emocionalnu potporu tako što će: pružati toplinu, reagovati na njihove potrebe, poštovati ih, poticati samopouzdanje, saosjećanje, razvijati osjećaj prihvaćenosti i iskrenosti.
- Socijalizacija je proces učenja pravila i običaja nekog društva. Kod male djece socijalizacija se ogleda u razlikovanju _________________________ od ____________________________________. Mala djeca to uče u interakciji sa odraslim osobama koje imaju značajno mjesto u njihovim životima.
- Griženje je često ponašanje kod male djece. Ona grizu zbog nekoliko razloga:
- _______________________________
- _______________________________
- _______________________________
- _______________________________
- Djeca jasličke dovi neprestalno istražuju predmete koji ih okružuju. O tim predmetima uče _____________, __________________, ____________________ i
- Rutina hranjenja nije samo davanje hranljivog obroka djeci. To je prilika da se ________________________ između medicinske sestre i djeteta i da se potakne ________________________________ putem gukanja ili osmijeha.
- Postupci u sprečavaju širenja bakterija su : __________________, ____________________, ______________ _____________________________________________ i _______________________________ ___________________________.
Bodovna lista nakon završenog pismenog ispita:
Rang | Ime i prezime | Bodovi na pismenom |
1. | Ševala Šalja | 50 |
2. | Ehlimana Jašarević | 19 |
3. | Halida Lepir | 5 |
4. | Iman Isak | 4 |
5. | Zekija Kulaš | 4 |
Pravo pristupa Intervju na osnovu bodova stečenih na pismenom testu stekli su sljedeći kandidati:
- Ševala Šalja
Pitanja na usmenom dijelu testa znanja za njegovatelja/med. sestru bila su:
- Recite nešto o sebi i koja je Vaša motivacija za rad u ovom vrtiću?
- Kako se nosite sa promjenama u životu i na poslu (navedite iskustvo)?
- Šta možete učiniti za ovu Ustanovu, a ostali kadidati ne (navedite iskustvo)?
Na osnovu postavljenih pitanja komisija je ocijenjivala (od 1-10) pet kriterija kao u tabeli:
Bodovna lista za intervju | ||||
Opće osobine | fleksibilnost | motiviranost | predznanje o poslu | relevantno radno iskustvo |
Bodovna lista za Intervju je sljedeća:
Rang | Ime i prezime | Bodovi na intervjuu |
1. | Ševala Šalja | 50 |
2. |
Konačna rang lista uspješnih kandidata je sljedeća:
Rang | Ime i prezime | Bodovi na pismenom | Bodovi na intervjuu | Ukupan broj bodova |
1. | Ševala Šalja | 50 | 50 | 100 |
Konačnu odluku o prijemu zaposlenika donosi direktor JU obdanište Travnik, odabirom sa Rang liste uspješnih kandidata donesene od strane Konkursne komisije.
Testiranje je završeno u 18.30h
Zapisnik sa 3. sastanka komisije za prijem uposlenika